Z nami rezerwujesz bezpiecznie
Sprawdź szczegóły

Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji

W trosce o Twój komfort przed wyjazdem na narty rekomendujemy ubezpieczenie, które daje możliwość zwrotu 100% wpłaconych środków w przypadku zdarzeń losowych. Ubezpieczenie działa od następnego dnia po zawarciu umowy z Ubezpieczycielem do momentu zameldowania w hotelu. Do wyboru są 2 warianty:

PODSTAWOWY – 21 zdarzeń określonych w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, z powodu których nie możesz wyjechać, w tym choroba lub wypadek Twój, lub Twoich bliskich.

ROZSZERZONY21 powodów + choroby przewlekłe.
Wszystkie zdarzenia muszą być udokumentowane.

Każdy z wariantów można dodatkowo rozszerzyć o zachorowanie na covid19 i kwarantannę.

Cena ubezpieczenia od kosztów rezygnacji jest zmienna i zależy od wartości rezerwacji:

  1. Składka wariantu podstawowego to 3,30% wartości rezerwacji.
  2. Składka wariantu rozszerzonego to 50% składki.
Oblicz swoją składkę
EUR

NAJCZĘSTSZE PYTANIA

» Jak mogę zapłacić za ubezpieczenie?

Składka płatna jest jednorazowo w polskich złotych, w dniu otrzymania na maila oferty ubezpieczenia, do godziny 24:00.

» Kiedy mogę kupić polisę?

a) W terminie do 5 dni od daty wystawienia umowy (jeśli do wyjazdu pozostało więcej niż 30 dni),
b) W dniu wystawienia umowy (jeśli do wyjazdu pozostało 30 dni lub mniej).

» Kogo dotyczy ubezpieczenie?

Ubezpieczonego, współuczestnika podróży i osób im bliskich.

» Jakie powody są brane pod uwagę w przypadku rezygnacji?

Ubezpieczenie w TU Signal Iduna w wariancie podstawowym obejmuje, aż 21 powodów rezygnacji m.in. nagłe zachorowanie lub nieszczęśliwy wypadek Ubezpieczonego, lub bliskiej mu osoby (§ 10 str. 14 OWU).

» Co obejmuje rozszerzenie ubezpieczenia o zachorowanie na COVID-19 i kwarantannę?

Możliwość ubiegania się o 100% zwrotu w sytuacji nagłego zachorowania na COVID-19 potwierdzonego diagnozą medyczną lub obowiązkowej kwarantanny/izolacji Ubezpieczonego, Współuczestnika podróży czy ich dzieci, która nie zakończy się do dnia wyjazdu.

» Jakie dane są potrzebne do wykupienia ubezpieczenia?

Imię i nazwisko oraz data urodzenia każdego uczestnika oraz miejsce zamieszkania, adres email i telefon osoby ubezpieczającej.

» Czy osoba posiadająca ubezpieczenie kosztów imprezy turystycznej może zrezygnować z imprezy w przypadku zachorowania bliskiej osoby?

Tak, w przypadku zachorowania osoby bliskiej, gdy niezbędna jest opieka Ubezpieczonego nad chorym.

» Czy osoba cierpiąca na chorobę przewlekłą może ubezpieczyć się od kosztów rezygnacji z imprezy?

Tak, pod warunkiem wykupienia zwyżki za chorobę przewlekłą (dodatkowe 50% składki).

» Czy mogę zrezygnować z wyjazdu, jeśli u mojej bliskiej osoby wystąpi zaostrzenie choroby przewlekłej?

Tak, pod warunkiem wykupienia zwyżki za chorobę przewlekłą.

Pliki do pobrania:

17

LAT NA
RYNKU

218 tys.

ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW

300

HOTELI WE
WŁOSZECH

ZADZWOŃ

71 725 40 68