W trosce o Twój komfort przed wyjazdem na narty rekomendujemy ubezpieczenie, które daje możliwość zwrotu 100% wpłaconych środków w przypadku zdarzeń losowych. Ubezpieczenie działa od następnego dnia po zawarciu umowy z Ubezpieczycielem do momentu zameldowania w hotelu. Do wyboru są 2 warianty:
PODSTAWOWY – 21 zdarzeń określonych w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, z powodu których nie możesz wyjechać, w tym choroba lub wypadek Twój, lub Twoich bliskich.
ROZSZERZONY – 21 powodów + Covid-19 + kwarantanna.
Obejmuje listę 21 powodów określoną w OWU oraz zachorowanie na Covid-19 i obowiązkową kwarantannę. Wszystkie zdarzenia muszą być udokumentowane.
Każdy z wariantów można dodatkowo rozszerzyć o choroby przewlekłe.
Cena ubezpieczenia od kosztów rezygnacji jest zmienna i zależy od wartości rezerwacji:
» Jak mogę zapłacić za ubezpieczenie?
Składka płatna jest jednorazowo w polskich złotych, w dniu otrzymania na maila oferty ubezpieczenia, do godziny 24:00.
» Kiedy mogę kupić polisę?
a) W terminie do 5 dni od daty wystawienia umowy (jeśli do wyjazdu pozostało więcej niż 30 dni),
b) W dniu wystawienia umowy (jeśli do wyjazdu pozostało 30 dni lub mniej).
» Kogo dotyczy ubezpieczenie?
Ubezpieczonego, współuczestnika podróży i osób im bliskich.
» Jakie powody są brane pod uwagę w przypadku rezygnacji?
Ubezpieczenie w TU Signal Iduna w wariancie podstawowym obejmuje, aż 21 powodów rezygnacji m.in. nagłe zachorowanie lub nieszczęśliwy wypadek Ubezpieczonego, lub bliskiej mu osoby (§ 10 str. 14 OWU).
» Co obejmuje rozszerzenie ubezpieczenia o zachorowanie na COVID-19 i kwarantannę?
Możliwość ubiegania się o 100% zwrotu w sytuacji nagłego zachorowania na COVID-19 potwierdzonego diagnozą medyczną lub obowiązkowej kwarantanny/izolacji Ubezpieczonego, Współuczestnika podróży czy ich dzieci, która nie zakończy się do dnia wyjazdu.
» Jakie dane są potrzebne do wykupienia ubezpieczenia?
Imię i nazwisko oraz data urodzenia każdego uczestnika oraz miejsce zamieszkania, adres email i telefon osoby ubezpieczającej.
» Czy osoba posiadająca ubezpieczenie kosztów imprezy turystycznej może zrezygnować z imprezy w przypadku zachorowania bliskiej osoby?
Tak, w przypadku zachorowania osoby bliskiej, gdy niezbędna jest opieka Ubezpieczonego nad chorym.
» Czy osoba cierpiąca na chorobę przewlekłą może ubezpieczyć się od kosztów rezygnacji z imprezy?
Tak, pod warunkiem wykupienia zwyżki za chorobę przewlekłą (dodatkowe 50% składki).
» Czy mogę zrezygnować z wyjazdu, jeśli u mojej bliskiej osoby wystąpi zaostrzenie choroby przewlekłej?
Tak, pod warunkiem wykupienia zwyżki za chorobę przewlekłą.
Pliki do pobrania: