Nasza strona nie pokazuje dostępności obiektów, pozwala wyłącznie na ich kalkulacje oraz dokonanie wstępnej rezerwacji. Dostępność musimy potwierdzać bezpośrednio w obiekcie.
Zapytanie w sprawie oferty można skierować do nas mailowo na adres info@ski-planet.pl, telefonicznie pod numerem 71 7254068 lub wypełniając formularz kontaktowy na naszej stronie z prośbą o telefon.
W celu wyświetlenia całkowitej ceny na stronie należy poprawnie wpisać ilość osób oraz podać wiek dzieci. Ponadto pod każdą prezentowaną ofertą znajdą Państwo informację o opłatach obowiązkowych płatnych na miejscu, które najczęściej spotykane są przy wyborze zakwaterowania w apartamencie bez wyżywienia.
Należy kliknąć przycisk “Dalej” w podsumowaniu oferty i podać podstawowe dane kontaktowe. Po potwierdzeniu dostępności w obiekcie noclegowym skontaktujemy się z Państwem.
Większość Państwa zapytań internetowych przygotowujemy w ciągu 1 dnia roboczego. Czas ten może ulec wydłużeniu z okresach wzmożonego ruchu (wrzesień, październik) lub utrudnionego kontaktu z hotelarzem. Trzeba także wziąć pod uwagę czas pracy biura – w weekend biuro jest nieczynne, dlatego oferty z piątku, będą odczytane w poniedziałek.
Tak, należy zgłosić każdego uczestnika wyjazdu.
Karnet narciarski jest wliczony w cenę tylko w niektórych terminach. Jest to uzależnione również od wyboru doliny narciarskiej. Oferty z karnetem w cenie obowiązują najczęściej na początku grudnia, kilka tygodni w styczniu oraz w drugiej połowie marca i kwietnia w takich miejscach jak: Val di Sole, Val di Fiemme, Bormio, Ponte di Legno oraz Livigno.
Przed przygotowaniem umowy należy zgłosić czy rezerwacja będzie na firmę czy osobę fizyczną, ponieważ na te dane będzie przygotowana również faktura. Nie ma możliwości późniejszej zmiany osoby zgłaszającej. Ponadto potrzebny jest adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, imię i nazwisko oraz data urodzenia każdego uczestnika.
Przed przygotowaniem umowy należy zgłosić na jakie dane ma zostać wystawiona faktura.
Jeśli pod danym obiektem w “Dopłatach dodatkowych” znajduje się informacja, że rezydencja/hotel akceptuje zwierzęta, to jest to możliwe po uprzednim zgłoszeniu tego w naszym biurze.
Zmiany w rezerwacji można dokonać do 7 dni przed planowaną datą wyjazdu. Dotyczy to zmiany ilości osób, uczestnika lub dodania ubezpieczenia.
Dokumenty podróży przesyłamy drogą mailową po uregulowaniu całkowitej kwoty za rezerwację.
Można zmienić uczestnika do tygodnia przed wyjazdem. Nie ma możliwości zmiany terminu wyjazdu.
Jedyną możliwą formą płatności za rezerwację jest przelew.
Konto do wpłaty znajduje się w treści maila z umową. Jest to oddzielne konto do wpłat złotówkowych i oddzielne do wpłat w euro.
Wpłat można dokonywać w złotówkach (przeliczone po kursie sprzedaży Banku ING z dnia rezerwacji/dopłaty) lub w euro.
W przypadku rezerwacji do 30 dni przed planowaną datą wyjazdu, wpłaty należy dokonać w przeciągu 3 dni roboczych. Poniżej 30 dni zwykle w ciągu 1 dnia roboczego.
W tytule przelewu należy wpisać numer umowy oraz imię i nazwisko osoby zawierającej umowę.
Należy wypełnić ankietę szkoleniową – > Zgłoszenie do szkoły
Po otrzymaniu ankiety weryfikujemy, czy mamy jeszcze wolne miejsce w danym terminie i odpowiedniej grupie wiekowej/zaawansowania i kontaktujemy się z Państwem w celu przygotowania umowy.
W dolinie Val di Sole dziecko musi mieć skipass SkiArea, a w Val di Fiemme skipass Fiemme-Obereggen.
Nie, na szkołę narciarską zawiera się odrębną umowę, za którą jest osobna płatność.
Tak, wszyscy nasi instruktorzy mówią w języku polskim.
Przedszkole narciarskie przeznaczone jest dla dzieci od 4 do 6 lat, a szkółka narciarska od 6 do 15 lat.
Val di Fiemme (Pampeago) – tylko szkoła narciarska
Val di Sole (Marilleva, Folgarida) – przedszkole i szkoła narciarska
Zajęcia w szkole prowadzimy w okresie 6 tygodni polskich ferii zimowych.
Dla osób dorosłych możemy zaproponować szkolenie indywidualne poza godzinami trwania szkółki.
Rezygnacja jest możliwa zgodnie z warunkami rezygnacji wynikającymi z umowy.
Tak. Ski Planet oferuje dodatkowe ubezpieczenie Ski Premium na wyjazd oraz ubezpieczenie od kosztów rezygnacji.
Ubezpieczenie Ski Premium to ubezpieczenie turystyczne narciarskie, które chroni Państwa w terminie podanym na umowie. Działa od momentu przekroczenia granicy kraju zamieszkania i kończy się wraz z powrotem do kraju. Zawiera również ubezpieczenie OC, obecnie obowiązkowe na stokach we Włoszech.
Tak. Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji chroni Państwa do momentu wyjazdu do Włoch. Szczegóły dostępne są na naszej stronie: Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji
Chęć zakupu ubezpieczenia od kosztów rezygnacji można zgłosić już przy wypełnieniu formularza rezerwacyjnego na naszej stronie lub w momencie podawania danych uczestników do umowy.
Na dane wskazane przez Państwa podczas zakładania rezerwacji. Po dokonaniu płatności (i tym samym akceptacji umowy) nie ma możliwości wystawienia faktury na dane inne niż zawarte w umowie.
Tylko osoby, które zgłoszą chęć otrzymania faktury (na firmę lub na osobę fizyczną).
Fakturę zaliczkową otrzymacie Państwo po wpłacie za wyjazd, natomiast fakturę końcową wystawiamy po zrealizowaniu usługi, czyli po Państwa powrocie.
Wystawiamy fakturę Vat marża, w tytule podany jest numer rezerwacji. Dodatkowo na życzenie klienta możemy dopisać dodatkowe informacje wynikające z zawartej umowy, np. uczestnicy, data czy miejsce pobytu, cena za osobę, pobyt w hotelu, pobyt w apartamencie, pobyt ze skipassem.
Nie, wszystkie nasze oferty są na dojazd własny.
Tak, w Austrii i w Szwajcarii w okresie zimy jest obowiązek posiadania łańcuchów śniegowych na wyposażeniu pojazdu, natomiast we Włoszech będziemy zobligowani do ich użycia, jeśli wymagają tego warunki pogodowe.
Nie, dojazd jest we własnym zakresie.
Voucher na zakwaterowanie i ważny dokument tożsamości.
Godziny check-in i check-out są podane na Państwa voucherze. Prosimy o przestrzeganie tych godzin, a gdybyście mieli się Państwo spóźnić, prosimy o kontakt telefoniczny na numer hotelu/rezydencji podany na potwierdzeniu rezerwacji/voucherze.
Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej. Do przekroczenia granicy potrzebny jest ważny dowód osobisty lub paszport.
Tak, należy się ubezpieczyć, a od 2022 roku obowiązkowe jest też ubezpieczenie OC na stoku.
W większości regionów narciarskich karnet odbieracie Państwo w kasie biletowej na podstawie voucherów otrzymanych w rezydencji/hotelu. W niektórych regionach karnety będą czekać na Państwa bezpośrednio w rezydencji/hotelu.
Podczas zakupu karnetów w kasie, należy okazać wydruk przesłanego przez nas mailem vouchera zniżkowego na skipassy.
Nie, zniżka na zakup skipassów działa tylko przy zakupie w kasie.
W większości stacji narciarskich skibusy są płatne.
Należy skontaktować się telefonicznie z rezydencją/hotelem. Numer telefonu znajduje się na Państwa potwierdzeniu rezerwacji/voucherze.
Nie, nie mamy rezydenta na miejscu.
Tak, sprzątanie aneksu kuchennego jest obowiązkowe, niezależnie od tego czy ponoszą Państwo opłatę za sprzątanie apartamentu czy jest ono w cenie.
Wykupując wyżywienie HB (śniadania i obiadokolacje) podczas śniadania podstawowe napoje są w cenie np. woda, herbata, soki, natomiast do obiadokolacji wszystkie napoje są dodatkowo płatne.
Prosimy mieć na uwadze, że internet jest zależny od warunków pogodowych, często połączenie może być słabsze i niekoniecznie działać bezproblemowo.