FAQ

Czy oferta Ski Planet obejmuje dojazd??

Nie, nasza oferta obejmuje wyłącznie zakwaterowanie, ewentualnie skipassy w zależności od wybranego terminu. Dojazd jest we własnym zakresie.

 

W wybranym terminie na stronie www Ski Planet jest wiele obiektów dostępnych. Dlaczego w ofercie ich nie ma?

Nasza strona nie pokazuje dostępności obiektów, wyłącznie pozwala na ich kalkulacje. Dostępność musimy potwierdzać bezpośrednio w obiekcie.

 

Czy oferta Ski Planet obejmuje ubezpieczenie?

Nie, w swojej ofercie posiadamy wyłącznie zakwaterowanie, ubezpieczenie należy wykupić we własnym zakresie.

 

Czy w ofercie Ski Planet są inne kraje np. Francja, Szwajcaria?

Nie, zajmujemy się wyłącznie zakwaterowaniem we Włoszech.

 

Jakie dane są potrzebne do sporządzenia umowy?

Do przygotowania umowy wymagane są wyłącznie dane osoby zgłaszającej: imię i nazwisko, adres zamieszkania, mail i telefon.

 

Czy można w Ski Planet płacić kartą kredytową?

Nie, płatność odbywa się wyłącznie przelewem w PLN lub EUR.

 

Skąd pobierany jest kurs EUR ?

Kurs sprzedaży EUR narzucany jest przez bank ING w którym posiadamy konto EUR

 

Jakie dokumenty trzeba okazać podczas zakwaterowania?

Podczas zakwaterowania należy okazać wydrukowane potwierdzenie rezerwacji/voucher, które otrzymują Państwo od nas drogą mailową przed wyjazdem.

 

Jakie dokumenty muszę ze sobą zabrać (dla całej rodziny)?

Podróżując poza granice kraju każda z osób powinna zabrać ze sobą ważny dowód osobisty lub paszport.

 

Gdzie znajdę informacje o opłatach na miejscu?

Wszelkie informacje związane z obowiązkowymi czy fakultatywnymi opłatami na miejscu znajdują się w ofercie, na umowie oraz potwierdzeniu rezerwacji.

 

Czy na miejscu będzie czekał rezydent?

Nie zapewniamy opieki na miejscu. W przypadku Państwa pytań podczas pobytu jesteśmy do dyspozycji pod telefonem.

 

Gdzie mogę odebrać skipassy?

W terminach freeski Skipassy odbierają Państwo w recepcji lub w kasie biletowej po okazaniu voucheru.

 

Co w przypadku, gdy nie uda się dojechać na miejsce w godzinach check in’u?

Należy skontaktować się telefonicznie z rezydencją/hotelem. Numer telefonu znajduje się na Państwa potwierdzeniu rezerwacji/voucherze.

 

Czy muszę posprzątać aneks kuchenny?

Tak, sprzątanie aneksu kuchennego jest obowiązkowe.

 

Czy napoje do obiadokolacji są w cenie?

Wykupując wyżywienie HB (dwa posiłki) podczas śniadania podstawowe napoje są w cenie np. woda, herbata, soki, natomiast do obiadokolacji wszystkie napoje są dodatkowo płatne.

 

Jak działa internet w obiektach?

Prosimy mieć na uwadze, że internet jest zależny od warunków pogodowych, często połączenie może być słabsze i niekoniecznie działać bezproblemowo.

 

Czy można w Ski Planet wykupić zajęcia z instruktorem?

Tak, możliwe są zajęcia indywidualne z instruktorem w dolinie Val di Sole i Val di Fiemme w okresie ferii zimowych. Prowadzimy również szkółkę narciarską dla dzieci. Więcej szczegółów znajduje się w zakładce szkółka narciarska.

 

Wykupiłem lekcje indywidualne. Jak mam się skontaktować z instruktorem?

W dzień poprzedzający Państwa zajęcia instruktor w godzinach wieczornych wyśle smsa potwierdzającego lekcję.

 

Czy po powrocie można uzyskać fakturę?

Tak, wystawiamy fakturę vat marże na usługę turystyczną. Wszelkie kwestie związane z fakturą należy zgłosić przed założeniem rezerwacj

 

 

13

LAT NA
RYNKU

300

HOTELI WE
WŁOSZECH

180 tys.

ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW

ZADZWOŃ

71 725 40 68