To ubezpieczenie chroni przez 8 dni wakacji na nartach. Działa od momentu przekroczenia granicy i kończy się wraz z powrotem do kraju. Zawiera również ubezpieczenie OC obowiązkowe na stokach we Włoszech.
Do wyboru są dwa warianty: pełnowartościowe ubezpieczenie SKI PREMIUM lub SKI PRESTIGE o wyższych kwotach ubezpieczenia:
Instrukcja dla ubezpieczonych w przypadku wystąpienia szkody:
Kontakt w nagłych przypadkach podczas pobytu za granicą z Centralą Alarmową.
Tel.: 0048 (0) 22 864 55 26
E-mail: CentralaAlarmowa@signal-iduna.pl
W przypadku zgłoszenia e-mail w treści wiadomości prosimy podać:
imię i nazwisko, kraj zdarzenia, miasto, nazwę hotelu, numer polisy lub nazwę biura podróży, krótki opis zachorowania oraz telefon kontaktowy, pod którym osoba poszkodowana lub opiekun grupy będą osiągalni.
Centrala Alarmowa poinformuje Cię o sposobie postępowania, wskaże placówkę medyczną i po potwierdzeniu odpowiedzialności SIGNAL IDUNA Polska TU S.A. opłaci koszty wizyty lekarskiej oraz wykonanych badań w niezbędnym zakresie.
Centrala Alarmowa jest czynna 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.
Dokumenty:
Formularze zgłoszenia szkody:
Przed wyjazdem możesz ubezpieczyć się od zdarzeń losowych i w przypadku np. zachorowania, ubiegać się o zwrot 100% wpłaconych środków u ubezpieczyciela TU Signal Iduna. Ubezpieczenie działa od następnego dnia po zawarciu umowy z Ubezpieczycielem do momentu zameldowania w hotelu. Do wyboru są 2 warianty:
PODSTAWOWY – 21 zdarzeń określonych w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, z powodu których nie możesz wyjechać, w tym choroba lub wypadek Twój, lub Twoich bliskich.
ROZSZERZONY – 21 powodów + choroby przewlekłe.
Wszystkie zdarzenia muszą być udokumentowane.
Każdy z wariantów można dodatkowo rozszerzyć o zachorowanie na covid19 i kwarantannę.
Cena ubezpieczenia od kosztów rezygnacji jest zmienna i zależy od wartości rezerwacji:
Pliki do pobrania:
Masz pytania? Odpowiedzi na najczęstsze z nich znajdziesz w zakładce: Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji