Atuty obiektu

Idealny dla rodzin
Jakość / Cena
Last Minute
Mini klub
Na stoku / przy wyciągu
Wellness z basenem

Zmień typ
Zyskaj rabat na skipass 5%
 
Śniadanie i obiadokolacja
pokój niedostępny w wybranym terminie

-za wyjazd

Szczegóły i zakwaterowanie

Wyjątkowe położenie w jodłowym lesie, tuż przy wspaniałych stokach narciarskich Folgarida, pozwala narciarzom o różnym stopniu zaawansowania wyjść z hotelu i powrócić do niego na nartach.

Pokoje

Hotel posiada 112 pokoi dwuosobowych, trzyosobowych, czteroosobowych, podzielonych w następujący sposób:

Pokój Standard De Luxe – elegancko urządzone i wykończone typowym lokalnym drewnem, łazienka, suszarka do włosów, telefon, kolorowa telewizja satelitarna, budzik, sejf, minibar. Możliwość dostawki (najczęściej w postaci piętrowego łóżka) dla 3, 4 lub 5 osoby. Bez balkonu.

Pokój Superior – wyposażone jak pokój Standard, urządzone w stylu tyrolskim, łóżka z pościelą i wykończenie w najwyższym standardzie z dużą dbałością o szczegóły. Możliwość dostawki 3, 4 lub 5 łóżka, niektóre z balkonem.

Pokój Junior Suite – pokoje umeblowane jak Superior. Posiadają jacuzzi, składają się z dwóch pomieszczeń i jednej łazienki. Maksymalnie dla 4 osób, bez balkonu.

Od kuchni

Hotel oferuje wyżywienie HB – śniadanie i obiadokolacje. Kuchnia oferuje doskonałe lokalne, krajowe i międzynarodowe specjały, śniadanie kontynentalne, kolacja podawana do stolika z bogatym bufetem warzyw i przystawek.

Coś dla ciała i ducha

Połączone z hotelem poprzez korytarz, centrum odnowy biologicznej o powierzchni 1.000 m2, zostało zbudowane i urządzone w nowoczesnym stylu z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologicznie materiałów. Dzięki usytuowaniu na stoku, hotel posiada wspaniały widok na stok narciarski i masyw Brenta. Duży kryty basen z przeciwprądami, jacuzzi, solarium, specjalne prysznice, leczenie metodą Kneippa, Kwasser Paradise, sauna, łaźnia parowa, odkryte solarium z leżakami, w pełni wyposażona siłownia z kompletnym zestawem najnowocześniejszych urządzeń elektronicznych Technogym, muzyką i ekranami plazmowymi.

Dla najmłodszych

FAVOLANDIA – Mini Club Free – MINI CLUB od 2 do 11 lat „ALL INCLUSIVE” – Od godz. 08.30 do godz. 21.00 Od Niedzieli do Piątku (6 dni)

Idealne rozwiązanie dla potrzeb rodziny:

– Dla rodziców, którzy pragną się zrelaksować, przez cały dzień jeździć na nartach, chodzić na spacery lub na zakupy w Madonna di Campiglio, korzystać z fantastycznych usług i zabiegów dostępnych w Centrum Odnowy Biologicznej.

– Dla dzieci, które będą gościły w ich własnym świecie, gdzie będą się uczyć, eksperymentować, a przede wszystkim bawić w nowo wyposażonych pomieszczeniach Baby i Mini Club

Przedział wiekowy:

Baby Club od 2 lat (jeśli nie nosi już pieluszki) do 5 lat

Mini Club od 6 lat do 11 lat

Obejmuje:

Obiad (płatny dodatkowo ok. 10 €), kolację i podwieczorek, wykwalifikowany personel i specjalnie przygotowane menu dla dzieci.

Codzienny program przewiduje gry, zabawy, dużo ruchu i sport, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz przy sprzyjającej pogodzie.

Na życzenie za dodatkową opłatą: towarzyszenie dzieciom na lekcje i powrót Grupy narciarskie. (W zależności od godziny, poziomu zaawansowania, wieku)

Miejsca w pobliżu

Wyciągi i stoki: 0 m
Skibus: brak
Centrum: 5 km (Dimaro)

W cenie:
  • internet
  • wellness z basenem
  • parking
  • ogrzewana narciarnia bez suszarek do butów.
Zniżki na 3 i 4 łóżku:
  • do 7,99 lat gratis - tylko w pokoju 3-osobowym
  • od 8 lat 50%
  • formuła rodzinna 2+2=3 lub 2+3=3,5 (niezależnie od wieku, dotyczy też terminów free ski)
  • w pokoju Junior Suite 2+2=3,5 kwoty
  • dopłata do pokoju 2-os. do wykorzystania przez 1 osobę 50%
  • dopłata do pokoju 1-os. 20€/dzień.
Dopłaty obowiązkowe płatne na miejscu:
  • opłata klimatyczna ok. 1,8 €/os./dzień.
Dopłaty fakultatywne płatne na miejscu:
  • garaż: 10 €/dzień (na zapytanie)
  • zwierzęta 10 €/dzień (na zapytanie)
  • szlafrok do wellness 5€/dzień.
Dodatkowe uwagi:
  • check-in od 16:00 do 24:00
  • check-out do 10:00
  • basen dla osób dorosłych czynny w godzinach 10:00 – 12:30  i 15:30 – 20:00, dla dzieci po południu do 17:30
  • wellness czynny w godzinach 10:00 – 12:30 i 15:00 – 19:00
  • wstęp do wellness od 16r.ż.
  • wymagane czepki na basenie
  • łóżeczko dla dziecka dostępne bezpłatnie, na zapytanie
  • masaże, zabiegi, solarium dodatkowo płatne.

Cennik karnetów 6-dniowych w Val Di Sole

Mapa i dojazd

Adres:

Strada del Roccolo, 15, 38025 Folgarida Trydent, Włochy

Współrzędne GPS:

Lat: 46.298189176456
Lang: 10.866165161133

2057

Opinie (14 opinii)

★★★★☆

★★★★☆
4 5 1
“W zasadzie większość opinii się pokrywa - w zależności z jakim nastawieniem się przyjedzie :) zalety : - hotel przy stoku - zjazd na trasę narciarską i powrót pod narciarnię ogrzewaną ( nie trzeba butów taszczyć do pokoju ) narciarnia przyległa do hotelu - pokoje ciepłe i w zasadzie wszystkie z widokiem na góry - śniadania o ile ktoś przyjechał na narty to są znośne ( kawa herbata soki , na słodko :croissanty drożdżówki i owoce z puszki ananas brzoskwinie , tradycyjnie : pieczywo sery wędlina tosty , ewentualnie jogurty mleko z musli i różne płatki ) wydaje mi się ze sie nie zmieniało menu na śniadania . Wszystko na zasadzie szwedzkiego stołu - obiady płatne dodatkowo ale jeśli ktoś wybierał się dalej na stoki od poziomu MADONNY wzwyż - gdzie warto jak jest pogoda - PASSO GROSTE , MONTE SPINALE to obiad lepiej zjesć na stoku - głównie pizza bo to robione na bieżąco i z pieca a nie odgrzewane . Do poziomu MONTE VIGO jak kto woli ale włoska pizza na stoku z widokiem na góry nawet przez cały tydzień nie przejada się :) - kolacje całkiem znośne tez szwedzki stół . Jak ktoś dobrze pojeździł przez cały dzień to nie bedzie marudził bo coś sobie wybierze . Dużo na ciepło . zawsze dwie zupki lub kremy , stół z makaronami i pastą i chyba co dwa dni lazanie , stół z dziczyzną - na zmianę co drugi dzień pełna świnka czy to dzik a potem duuuza ryba , stół podstawowy - ciepłe patery : ziemniaki gotowane warzywa i dwa rodzaje mięs , stolik sałatkowy : tu się nic nie zmieniało ale to zima wiec ... :) marchewka kukurydza oliwki ogórek krojony jakieś chyba sałaty i z 5 rodzajów oliwy , stolik z owocami : kiwi , tona mandarynek , ananasy , banany , jabłka , stół z przystawkami : wędliny sery i zmieniajace sie wynalazkowe sałatki z owocami morza , jakies pasztety koreczki i takie tam , ostatni stół to desery - tu fajerwerków nie było ale na słodko zawsze coś sie znalazło . Napoje płatne dodatkowo i jak ktoś lubi wina to można było przebierać . Ogólnie hotel ma standard **** ale jak ktoś trochę jeździ wakacyjnie to musi to traktować z duuużym przymrużeniem oka głównie jeśli chodzi o łazienki w pokojach. Jak mam już ponarzekać choć wróciliśmy mocno zadowoleni to : - TV w pokojach nie ma polskich programów - pokoje powyżej 2 osobowych mają takie sobie te dostawki do spania dla dzieci - najlepiej przyjechać na samym początku doby hotelowej bo wtedy mamy miejsce parkingowe . Reszta musi się zastawiać i liczyć na uprzejmość sąsiada . Ja nie ruszałem auta od przyjazdu aż do wyjazdu mając stok pod drzwiami hotelu i wyciągi we wszystkie strony . Ogólnie obsługa dość sympatyczna i reagująca na wszystkie wybrzydzania . Reasumując polecam choć więcej w tych opiniach pokazały by zdjęcia to zawsze ktoś cos tam i w opisie dla siebie wyciągnie :)

★★★★☆
4 5 1
“Największym plusem jest dobra lokalizacja ( oczywiście dla narciarzy ), bowiem tuż przy nartostradzie. Standard pokoi swoją świetność ma już za sobą, ale nie jest aż taki kiepski żeby narzekać. Jest mini SPA ( 1 mały basen, jedno jacuzzi i dwie małe sauny ). Jedzenie może być. W poprzednich latach bywało lepsze. Oczywiście dziwi brak polskojęzycznego programu TV, kiedy wokół słychać polski język i ma się wrażenie, że 70% gości stanowią Polacy Późnymi wieczorami jest dość głośno w budynku ( zależnie od kondygnacji ). Hotel warty polecenia dla niezbyt dużo wymagających.

★★☆☆☆
2 5 1
“Hotel bardzo nieprzyjazny dzieciom. Mini klub dziecięcy, w którym od rana do wieczora nic nie jest dla dzieci organizowane. Basen jest czynny dla dzieci tylko przez 2 godz po czym dzieci wygania się ,,out", dzieci nie mają wstępu do jaquzzi a woda w basenie ma tylko 27 stopni. Obsługa w sposób wulgarny zwraca się do dzieci. Nikt z obsługi nie mówi biegle po angielsku nawet managerowie recepcji niewiele rozumieją. Poziom obsługi na najniższym poziomie. Jedzenie b. średnie na śniadania zdarzały się jajecznice z proszku, brak warzyw. Kolacje znacznie lepsze. Nie polecam.

★★★★★
5 5 1
“Hotel na uboczu. Bezpośredni dojazd i zjazd z hotelu na stoki. Obiadokolacje zmienne i dobre. Śniadania monotonne, ale w domu też takie jemy. Basen dla dzieci, bo ich jest najwięcej. Obsługa przesympatyczna.

★★★☆☆
3 5 1
“Hotel przy stoku, strefa saun mała stare ,śniadania słabe,kolacje ok,atmosfera w hotelu ok ,ciepło w pokojach, pomimo że hotel nie akceptuje zwierząt,po hotelu biegają psy. Ogólnie godne polecenia ale nie dla wymagających.

★★★★★
5 5 1
“Doskonały hotel dla rodziny. Blisko stoku, jedzenie ok. Super szkółka narciarska. Polecam

★★★★★
5 5 1
“Hotel położony zaraz przy stoku, w cichym miejscu. Bardzo dobry standard, obsługa miła i sympatyczna. Śniadania i obiadokolacje bardzo smaczne , obiadokolacje urozmaicone. Polecam.

★★★★☆
4 5 1
“Hotel położony w świetnej lokalizacji, na stoku, wychodzi się z narciarni i zjeżdża ok 100 m do gondolek. A dojeżdża ze stoku pod sam hotel. Z tym, że jest to trasa czerwona, dla początkujących i dzieci może być wyzwaniem. Hotel mam małe spa z basenem, fajny lobby bar, wyżywienie było smaczne. Natomiast zdecydowanym minusem są pokoje. Małe, niekomfortowe, z bardzo starym wyposażeniem. Dostawka dla dwójki dzieci to rozkładane łóżko piętrowe :-/ pozostawiające wiele do życzenia. Sprzątanie na niskim poziomie, zmiana ręczników, wyrzucenie śmieci i tyle. Wifi niby jest, ale w praktyce go nie ma. Hotel oceniam na 4 ale tylko i wyłącznie z uwagi na świetne położenie.
Autor
Adres e-mail
Ocena
Treść opinii
Zmień typ
Zyskaj rabat na skipass 5%
 
Śniadanie i obiadokolacja
pokój niedostępny w wybranym terminie

-za wyjazd

Dlaczego Ski Planet?

100% pewności i zaufania

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki, posiadamy znak Rzetelna Firma.

Gwarancja jakości hoteli

Doskonale znamy całą nasz bazę noclegową. Sami ją wybieraliśmy!

Szybka i sprawna obsługa

Zadzwoń lub napisz, przekonasz się, że to nie jest pusty frazes.

Profesjonalny serwis

Naszym klientom zapewniamy 100% opiekę przez cały sezon.

71 725 40 68

Bądź na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera i uzyskaj dostęp do najlepszych ofert

FreshMail.pl

FreshMail.pl